Πέμπτη 2 Αυγούστου 2007

Γειά σου ρε Γιαννάκου!

Η υπουργός μας, προκειμένου να μεταλαμπαδεύσει σωστα τη γνώση στα παιδιά της Έκτης Δημοτικού είπε μαζί με το βιβλίο της Ιστορίας να τους κοτσάρει και τα Ματωμένα Χώματα της Διδούς Σωτηρίου.

Όταν ήμανε 11 χρονών η καθηγήτρια μας μας έχε βάλει να διαβάσουμε τα Ματωμένα Χώματα και το Συννεφιάζει μέσα στα χριστούγεννα και επιστρέφοντας στο σχολείο να της έχουμε ετοιμάσει ο καθένας απο μία περίληψη.

Το αποτέλεσμα σε μενα ήταν να γυρίζει το μάτι μου όποτε γίνεται αναφορά σ' αυτό, και μιά έξωση ενός "κλασικού" βιβλίου (που για να θεωρείται κλασικό κάτι θα έχει) από τη βιβλιοθήκη μου.
Το αποτέλεσμα στα παιδιά της φετινής Έκτης Δημοτικού φοβάμαι πως θα είναι είτε παρόμοιο είτε αδιαφορία.

Κρίμα που στις πιό σημαντικές θέσεις βρίσκονται οι πιό άχριστοι άνθρωποι.
το παραπάνω απευθύνεται καί στην υπουργό και στην φιλολογο μου

3 σχόλια:

oistros είπε...

Είναι κανόνας πλέον στις πιο σημαντικές θέσεις να είναι οι πιο άχρηστοι!
Ας μην ξεχνάμε πως η Γιαννάκου μέχρι πρόσφατα έλεγε πως δεν θα γίνει καμμιά αλλαγή!
εκτός από άχρηστοι είναι και κολοτούμπες...
Και θυμίσου πως όταν δούμε το νέο βιβλίο θα φρικάρουμε πολύ περισσότερο από ότι με το προηγούμενο. Είναι τέτοιες οι δεσμεύσεις τους και το θράσσος τους που είναι μαθηματικά βέβαιο πως δεν θα σταματήσουν εκεί...

unknown evening star είπε...

Λόγω της θέσης μου έχω μια τάση να βλέπωτ πράγματα στο σγκεκριμένο θέμα περισσότερο απο την μεριά των μαθητών παρά των υπολοίπων.
Δεν εξοργίζομαι, λυπάμαι τα παιδιά που πέφτουνε μέσα σε θολά κείμενα για να βρουν την αλήθεια τους.

armiagr είπε...

Αντε να δουμε τι αλλο θα κανει αυτη η γυναικα.Δεν τις φτανουν ολα οσα εχει κανει μεχρι τωρα.Παντως αν αξιωθω να μπω κι εγω στο συγκεκριμενο συστημα,εχει να πεσει προπαγανδα στα παιδακια...