Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Όνειρο θερινής νυκτός

Εναλλακτικός τίτλος: To be or not to be χαζογκόμενα
Αν και συνεχίζω να πιστεύω πως όταν οι Αρχαίοι Έλληνες παίζαν την Αντιγόνη οι Άγγλοι ήταν πάνω στα δέντρα και τρώγαν βελανίδια α)καλός και ο Σαίξπιρ για την ώρα, β)οι σύγχρονοι Έλληνες της έχουν γαμήσει τη μάνα της Αντιγόνης, λες και δεν είχε τραβήξει αρκετά στο δράμα, και αυτή και η μάνα της.


Αλλά ξεφεύγουμε απο το θέμα μας. Απόψε πριν κοιμηθώ ακόμα ονειρεύτηκα πως ο κόσμος ήταν τέλειος, δεν υπήρχαν πρέπει και θέλω, δεν υπήρχε κάτι να τα διαχωρίσει και όλα ήταν ένα. Ένα που πραγματοποιούνταν με τη δημιουργία της παραμικρης επιθυμίας. Δεν υπήρχε πόνος ούτε δάκρυ, δεν υπήρχε πόθος.
Δεν υπήρχε σχεδον η επιθυμία, ούτε προσμονή, αυτό το "αν δεν χτυπησει το τηλέφωνο σε 2 λεπτα θα φυγει στον τοίχο" (δεν ξερω για σας, εγώ όσες φορές το εχω πει το εχω κανει). Γαμώτο, μέχρι και η κλασική συνταγή του τέλειου κόσμο καταλήγει εφιάλτης τα ζεστα βράδια του καλοκαιριου.
Δεν περίμενα να το πώ κι αυτό αλλά έχουν περάσει χρόνια με βραδια που δεν κοιμάμαι, κι ας είναι τα σεντόνια δροσερά, κι εγώ ακόμα αναρωτιέμαι το πιό χαζό μα και μοναδικό ερώτημα της υπαρξής μου "που θα βρώ την ευτυχία;"
Πραγματικά δεν ξέρω αλλά απόψε νιώθω πως είμαι κοντά στην απάντηση, συγκεκριμένα ανάμεσα σε τρία:

α) Μοναχισμός στο Θιβέτ με άλλους μοναχούς στα πορτοκαλιά, χωρίς κανείς να μιλάει ελληνικά, άρα μόνη μου. Νομίζω πως μόνο εκεί θα βρω τετοια ηρεμία.

β) 5 ντεκαπάζ το ένα πάνω στο άλλο να μη μείνει ούτε ένα εγκεφαλικό κύτταρο όρθιο, και άμα μείνει το καίμε με το κινητό στο αυτί. Η πλήρης αφασία.

γ) Μαζί σου κι όπου βγει


Γράφτηκε στις 17/8/2007
5 πρωινή

11 σχόλια:

Nikos είπε...

Η ευτυχία είναι σαν το όνειρο, όταν το βλέπεις δεν το καταλαβαίνεις και μόλις το καταλάβεις χάνετε και ξυπνάς.

Μερικοί λένε η άγνοια είναι ευτυχία. Εγώ προσθέτω, είναι προσωρινή ευτυχία και μελλοντική δυστυχία. Αλλά τι ξέρω και εγώ. Ένα χαζό παιδί με σβησμένο blog...

november είπε...

a. από το Θιβέτ προτίμησε κάτι σε Ιταλική ακτή. Ούτε εκεί μιλουν ελληνικά, μιλούν όμως τη γλώσσα του σώματος ;-) (από το να βλέπεις τους ξυρισμένους με τα πορτοκαλί σεντόνια...)
b. μύθος το ντεκαπάζ. Το δοκιμάζω κάθε μήνα. Δε φέρνει ευτυχία, μόνο φαγούρα στο τριχωτό της κεφαλής
c. Αν μετράς πάνω από τρεις κοιλιακούς σε τόπλες αμφίεση, το συστήνω ανεπιφύλακτα ;-)

unknown evening star είπε...

@mr. f
Συγνώμη για το φτύσημο, αλήθεια δεν ειχα δει το σχολιο.
Δεν ξέρω ρε f, νομίζω πάντως πως έχεις δίκιο. Το βλέπω όταν κοιτάω τα βλέμματα ηλικιωμένων ανθρώπων, δεν θυμούνται πολλά, οι καταστάσεις και οι μνήμες μέσα τους έχουν γίνει ένα θολό ομιχλόδες τοπίο, κι αυτή η ομίχλη φέρνει τόση θλύψη.

@ november
ρε παιδια, αλήθεια! δεν μ' αρεσουν οι κοιλιακοί... αμα δεν εχει ο αντρας να πιασεις...
ειμαι ανόμαλη? χρήζω βοηθείας? θα ζήσω???

αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι οι ιταλοί με φέτες και γνώστες bodytalk ισως με βοηθήσουν να το ξεπεράσω... ιφ γιου νοου γουατ αι μιν,
αν και τωρα που το σκέφτομαι... στη ίο να πάω περισσότερουσ ιταλους θα βρω

(κρυβε λόγια όμως μην εκτεθούμε... γιατι το blog παρακολουθείται)

dunno είπε...

κακα τα ψεμματα αλλα η πραγματικη ευτυχια ειναι μια μαγικη τομη αναζητησης.πρεπει να την κυνηγας κι εσυ αλλα να σε θελει κι αυτη.

α)αν την κυνηγας εσυ κι αυτη δεν σε θελει,θα καταληξεις σαν την καβογιαννη στο "κλαμμα βγηκε απο τον παραδεισο" με την καουκα στο κεφαλι,να τρεχεις σαν την αλαφιασμενη στους δρομους και με δακρυα στα ματια να σκεφτεσαι τις φωνες των γυρω σου...
"εισαι πορνη"
"φυγε...."
"ο γιακουμης ειναι δικος μου"
"εισαι πορνη"
.......

β)αν σε θελει αυτη αλλα εσυ δεν την κυνηγας,εισαι αξιος της μοιρας σου....πανω που θα εχεις ξυρισει τις τρεις τριχες που θα εχουν μεινει πανω στην κεφαλα σου απο τις ντεκαπαζ και θα εχεις αγορασει ολη την τελευταια κολλεξιον του ασλανη "Ντυσου κι εσυ αμερικανος θανατοποινιτης....μπορεις",και θα δενεις την ζωνη σου στο καθισμα του αεροπλανου,και στην απογειωση ενα μουρλος και παλαβος για σενα, θα εχει σχηματισει με τεραστια κοκκινα γραμματα στον αεροδιαδρομο "Unknown evening star εισαι η ζωη μου,παντρεψου με" εσυ φυσικα χωρις να πιστευεις πως η ευτυχια σου χτυπαει ξαφνικα την πορτα θα γυρισεις απο την αλλη και ψαχνοντας την χοστες θα φωναζεις "ποση ωρα για θιβετ?"

γ)αν δεν την κηνυγας εσυ και δεν σε θελει κι αυτη,πιστεψε με παλι ευτυχισμενη θα εισαι.με εναν μυστηριο τροπο οταν κυνηγαμε την δυστυχια μας κι ο καλος ο θεουλης μας αφηνει στην μιζερια μας παλι ευτυχισμενοι ειμαστε.


η πιο ευκολη λυση....αφεσου στην ευτυχια που ηδη εχεις και μην της γυρνας την πλατη.μην κυνηγας πραγματα που δεν σε θελουν,αλλλα μην τα κανεις και "κρεμασταρια" και τους γυρνας την πλατη.που ξερεις... οτι δεν σε θελει σημερα,μπορει αν σε θελει αυριο.



φιλικα,
Δαλάης(ενας θιβετιανος μοναχος που βαρεθηκε να πλυμμηριζει το μοναστηρι με καταθλιπτικες κουρουπες αποτην ελλαδα.γιατι νομιζετε οτι ηρθα εδω ρε γμτ,για να ξεφυγω απο εσας.αμα εισαι γκαντεμης βρε αδερφακι μου....)

ΥΓ.επετρεψε ρε moderator και καναν ανωνυμο να αφησει comment.βλεπεις τα ονοματα και μετα λες παρακολουθεισαι.να τ'ανοιξω????

unknown evening star είπε...

με ρουμπωσες... ως συνήθως





αν και συνεχίζω να εχω προβλημα με τα ανωνυμα

Nikos είπε...

και εγώ έχω τρομερό πρόβλημα με τα ανώνυμα.. αχ..

κάνε κανα ποστ βαριέμαι.
κάνει και ζέστη...
κάνε ένα για τις πισίνες...

unknown evening star είπε...

mr f, από τα όσα χρόνια με ξέρεις, θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά:
Τι σε κάνει να πιστέυεις πως σήμερα ειδικά που είναι πρώτη μέρα κάυσωνα εγώ θα κάθομαι και μπροστά σε ένα pc θα γραφω post για πισίνες...
Βασικά κανένας ανθρωπος δεν θα το εκανε, εκτός αν ήταν στη δουλεια...
Όπως βλέπεις είμαι η κατάλληλη να σου ρίχνω την διάθεση στα τάρταρα.

Πάντως θα κάνω κανα νεο ποστ γιατι εχουν μαζευτεί πολλά

Παω μπαλκόνι να φάω και κανα σταφύλι (να μου 'ρθει εμπνευση)

Nikos είπε...

Εγώ μόλις γύρισα από βολτα με τον σκυλάκο μου και έχω καταιδρώσει!

Σε λίγο μπανάκι και μετά δρόμο για βόλτα...γκουχ γκουχ.

unknown evening star είπε...

Εγω πάλι δεν εχω το σκυλάκι μου εδώ να με πάει βολτα...
Αν και τώρα που έχασε 5 κιλα μπορω καπως να την κουμαντάρω κι εγώ! Μη φανταστεις κυριαρχία, απλά μπορώ να εκφράζω μια γνώμη, ασχετα αν με γραφει παλι.
Φευγωωωω

ANemos είπε...

Ναι, νομίζω οτι θα γίνεις καλά!!!

(Εξαιρετικό μπλογκ, εξαιρετικά κείμενα!)

unknown evening star είπε...

Αυτα να τα πεις στην Εφη, τη φιλόλογο μου... σε μια εκθεση μου μου αναμεσα σε αλλες παρατηρήσεις για ορθογραφια και τετοια μου ελεγε:
"Γραφεις σαν τον Θουκυδίδη αλλα δεν εισαι Θουκυδίδης, αν κρατούσες κάμερα και έπαιρνα ντραμαμίνες"


Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια