Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Famous blue raincoat

Τέλος εποχής. Οι πρώτες βροχές ήρθαν και μας κατσικώθηκαν, τα πάνω ντουλάπια ανοίγουν να βρούμε καμιά μακρυμάνικη και κανένα τζιν. Σιγά σιγά ετοιμαζόμαστε για τις αλλαγές, στα ρούχα, στις συνήθιες, στη διάθεση...
Γιατί μπορεί εσύ να θες να διατηρήσεις το κέφι-μπρίο-χαβαλέ του μπιτσόμπαρου... αλλά άμα μου σηκωθείς πρωί πρωί και μου βγεις με το πουκάμισο με τις ορχιδέες και έξω γίνεται χαλασμός κυρίου από τη βροχή και τον αέρα το λιγότερο να πέσεις σε κατάθλιψη. Ενώ αν είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος με το αδιάβροχο σου και τη χοντρή σου τη μπλουζίτσα από πάνω δε σε νοιάζει τίποτα, μη σου πω το διασκεδάζεις κιολας singing in the rain.
Είναι ένα τραγούδι που λέει "σ' αυτό το τρίο έπιασε κρύο, έπιασε κρύο, καιρός για δυο". Και όπως ξεκαθαρίζεις τι ρουχα θα κρατήσεις και τι θα ανεβάσεις στο πατάρι, έτσι θα ξεκαθαρήσεις και τους ανθρώπους που θες για τα κρύα. Αυτούς που όταν σε πιάσει κρυολόγημα θα έρθουν σπίτι σου να σε ξεχέσουν που αυτοί σου έλεγαν να βάλεις ενα κασκόλ, αλλά θα σου κάνουν και μια σούπα που δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου. Δεν είναι κακό να υπάρχουν γύρω σου άνθρωποι που δε μπορείς να βασιστείς και να τους έχεις μόνο για το καλοκαίρι, αρκεί να το ξέρεις.
Προμηνύεται δύσκολος χειμώνας, με κουβέρτες, επιτραπέζια και σούπες...


armia συγνώμη για το ξενέρωμα... αλλά ρε πουλάκι μου ψοφήσαμε απ' το κρύο

3 σχόλια:

Nikos είπε...

νταου νταου...μπιμ μπιμ βροή

armiagr είπε...

Εγώ το χω πει,ότι ο χειμώνας είναι η αγαπημένη μου εποχή!Σούπα δεν έχω φτιάξει προς το παρόν,αλλά θα τη μάθω κι αυτήν,που θα μου πάει.
Σε ποιο ξενέρωμα αναφέρεσαι ακριβως;Είμαι και λίγο αργόστροφη σ'αυτά,δεν τα πιάνω εύκολα.Οι Θεσσαλονικεις φαινεται μιλάνε άλλη διάλεκτο ;P

Ανώνυμος είπε...

"το κέφι-μπρίο-χαβαλέ του μπιτσόμπαρου... " :

ek tou beach-o-bar-ou?
'h apo to bitch-o-bar-o? :D