Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Πω πω νεύρα μικρό παιδι...

Θέλω να πάω στην Θεσσαλονίκη, να κάθομαι από τις 4μιση μέχρι τη 1 στην ξαπλώστρα, να πίνω φραπέ και μπίρες (όχι ταυτόχρονα...) και να σχολιάζω μέχρι και τους κόκκους της άμμου με την παρέα. Αντ' αυτού θα καθήσω στον Βόλο, θα βλέπω την θάλασσα με το κιάλι (γιατί από όχημα δεν παίζει ούτε μίζα), θα διαβάζω μπας και περάσω κανα μάθημα, θα χάσω 3 κιλά από τον ιδρώτα (μια χαρα!), και τα σάββατα μπορεί να πηγαίνουμε και καμία Άφισσο με το κτελ.

Το καλοκαίρι με την ζέστη που βαράει δεν μπορώ ούτε να δω τα τζιν. Συνήθως την βγάζω με σορτσάκια και φούστες. Ίσως και να είναι ιδέα μου αλλά κάθε φορά που βάζω φούστα όλοι ξεσκίζονται να με εξυπηρετήσουν, να μου φερθούν ευγενικά, να μου χαμογελάσουν... Γιατί ρε λιγούρη υπάλληλε του οσε, με το τζιν δεν μπορείς να μου πεις αν έχει θέσεις με την 500;

Ναι ρε helpdesk, έχω φτάσει 6ο έτος και δεν έχω τελειώσει ακόμα, δεν μπορείς να ρωτήσεις την σχολή μου αν ειμαι ακόμα φοιτήτρια για να μη με διαγράψεις; Πρέπει να μου το πετάξεις στα μούτρα;


Λέω όταν τελειώσει όλο αυτό να κάνω ένα πάρτι, μαργαρίτες και μπαλκόνι. Όταν τελειώσει αυτό δεν θα θέλω να δω άνθρωπο από τα νεύρα μου.

7 σχόλια:

mahler76 είπε...

αχ μην μιλάς για διάβασμα...

unknown evening star είπε...

άστα ρε mahler...
το φαϊ το έκοψα
το ποτό το έκοψα
το άλλο το έκοψα

τι να πω η βαριόμοιρη?

κι εσύ καμμένος?

mahler76 είπε...

άσε εγώ καίγομαι σε 2 βδομάδες...

Nikos είπε...

Αν σε παρηγορεί έχω να βγω αιώνες, το φαί και εγώ το έκοψα, το ποτό επίσης και το άλλο επίσης λόγω εξεταστικής και εσωτερικών ανησυχιών (what?)

Τώρα σου γράφω από τη βιβλιοθήκη. Ήρθα στις 10 το πρωί, είνα 6.30. Θα φύγω 9-10 το βράδυ. Καλά πάμε. Ευτυχώς έφαγα στη λέσχη και είχα μαζί μου και ΚΟΛΑΤΣΙΟ από το σπίτι οπότε την έβγαλα καθαρή.

unknown evening star είπε...

όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν τον mr. F!!!

Άντε, θα σαρώσουμε φετος!

armiagr είπε...

Πρώτον,μακάρι να'χανα 3κιλά απ'τον ιδρώτα.Αντ'αυτού,μάλλον έχω πάρει!
Δεύτερον,φέτος δε βρίσκω καμιά φούστα ή σορτσάκι της προκοπής,οπότε προς το παρόν,βασανίζομαι να ξεκολλήσω το τζιν από πάνω μου!
Τρίτον,κρατάω τη σκέψη για το πάρτυ,το μπαλκόνι και τις μαργαρίτες.Έντάξει και σκέτο νερό ρε παιδί μου,ας είναι.
Καλό μας κάψιμο!'Αντε μπας και τελειώσουμε καμιά μέρα,που θα'ναι ακόμα καλοκαίρι...

ζέλιγκ είπε...

πάρτυ να κάνεις οπωσδήποτε!!
θα το θυμάσει μια ζωή!
και μην ξεχνάς:
"ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ
ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ:
το διάβασμα είναι προσωρινό - το πτυχίο είναι μόνιμο."