Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Η καινούρια αρχή που μιλάει για σένα

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν όνειρα. Για να τα υλοποιήσουν κάνουν σχέδια. Η περίοδος σχεδίων για τους περισσότερους είναι πριν την αρχή του νέου έτους. Εγώ επειδή είμαι περίπτωση σιγά και που θα είχα την ίδια αρχή με τους άλλους...

Η Δευτέρα τελείωσε αισίως. Μέχρι την Κυριακή βράδυ είχα κανονίσει τα πάντα ωστε τίποτα να μη με κάνει να παρεκκλίνω απο το τον στόχο μου. Καθάρισα το περιβάλλον μου (του σπιτιού και ευρύτερο), καθάρισα τον εαυτό μου, μου έκανα το πρωί έναν καφέ και στρώθηκα στη δουλειά.
Όταν οι δικαιολογίες τελειώνουν και δεν έχεις ούτε στον εαυτό σου τι να πεις, τότε δεν υπάρχει άλλος δρόμος απο τον δύσκολο. Τουλάχιστον όμως δεν έχεις διλήμματα.

Άντε και καλό δρόμο να 'χουμε

4 σχόλια:

november είπε...

καλό δρόμο, αστεράκι!

Ανώνυμος είπε...

αν το καλοσκεφτεις το πιο δυσκολο ειναι η αποφαση...τα αλλα θα μπουν στον δρομο τους μολις αυτος ανοιχτει μπροστα σου.


υγ. θελω το παραπονο απο τογυαλινο μουσικο θεατρο,ειναι πολυ καλυτερο.

unknown evening star είπε...

November ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, θα χρειαστούν

Μακάρι νικο να είναι έτσι, μακάρι για όλους μας. Οταν το ακούω απο εσένα με βοηθάει ακόμα περισσότερο.
Όντως στο γυάλινο το είπε πολύ ωραία αλλά δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική και δεν εχω σκοπω να τις κρίνω. Φυσικό ήταν να έβαζα αυτή που ακούω απο μικρή

(την είδε ο νίκος κουλτουριάρης και μας έχει και άποψη τωρα... καταλαβες;)
Σε είπα καλε εγώ τίποτα για την χαρβευ σου? δε σε ειπα!
Αλλα η κριτική σου θα ληφθει υπ' οψην

diastimata είπε...

Καλό δρόμο, λοιπόν...